آیا باورتان می شود تیم استقلال برای اینکه پرسپولیس قهمران نشده، جشن بزرگی را به پا کرده است؟

مسابقات لیگ برتر هم تمام شد و جام به استقلال خوزستان رسید. الان که همه حرف و حدیث ها تمام شده و موج ها فروکش کرده چند نکته باقی می ماند که من اگر نگویم به سختی از دنیا می روم.

جشن استقلال برایقهرمان نشدن پرسپولیس

بنده ای نیازمند به درگاه خدا دعا می کرد که خدایا دستم تنگ است و سفره ام خای، یک فروند گاو به من عطا فرما تا از شیر ان زن و بچه ام را سیر کنم و زمینم را با آن شخم بزنم

ندا آمد که ای بنده نیازمند، دوگا به تو عطا می کنیم و یک گاو هم به همسایه نیازمندت اونیز صبح تا شب درحال دعا کردن است و بسیار نیازمند

مردک نیازمند دست به آسمان برد که بارالها !!!

نه به من آن دو گاو را عطا فرما و نه به همسایه ام ان یک گاو را

چرا که من تحمل آن را ندارم که ببینم همسایه ام گاو داشته باشد.

ماجرای جشن گرفتن استقلال تهران هم برای قهرمان نشدن تیم پرسپولیس مصداق همین مطلب است

شما که توان رسیدن به قهمرانی را ندارید، از اینکه پرسپولیس هم نتوانسته قهمران شود تا این اندازه شادمان هستید؟ لااقل آنها تا پای قهرمانی پیش رفتند ان هم با وجود انهمه حواشی کوچک و بزرگی که برایشان ساخته شد البته سوشا مکانی با آن شلوار باب اسفنجی اش شاید بیشترین تقصیر را داشت

امسال سوشا مکانی به هر ترتیبی از تیم پرسپولیس جدا خواهد شد و احتمال اینکه در فصل جدید پرسپولیس بتواند با قدرت جام قهرمانی را بالای سر ببرد بسیار زیاد است

شاید استقلالی ها بهتر است از هم اکنون به فکر ان روها باشند که درصورتی که پرسپولیس بازهم قهمران شد چه باید بکنند!!!

1) تصویری از حضور یکی از بانوان با ظاهر پسرانه در استادیوم آزادی منتشر شده و خبر رسیده که چند بانوی دیگر هم که تغییر چهره داده بودند قبل از ورود به استادیوم شناسایی شدند و از حضورشان ممانعت شد. این قانون منع ورود بانوان به مسابقات فوتبال واقعا تبعیض آمیز است. چه پسرهایی که به خاطر درآمیختن زن و مرد (به تعبیر دوستان) از حضور در ورزشگاه منع شدند و چه دخترهایی که وارد استادیوم شدند!

2) عده‌ای از طرفداران پرسپولیس که انتظار داشتند یحیی گل محمدی در مقام سرمربی ذوب آهن با شکست استقلال خوزستان موجب قهرمانی پرسپولیس شوند بعد از شکست ذوب آهن به صفحه اینستاگرام گل محمدی حمله کردند و باعث شدند او صفحه‌اش را ببندد. اومدم از این حرکت انتقاد کنم دیدم هر چی باشه از حمله به بازیگر زن با این مضمون که چرا عمل نمی کنی ای زشت‌ رو؟! منطقی تره. دیگه بی خیال شدم.

3) بشر از دیرباز به فکر رسیدن به اکسیر جاودانگی بود. چه افسانه‌هایی که ساخته نشد و چه انسان‌هایی که همدیگر را جادو نکردند به خاطر دو قطره اکسیر جاودانگی. جنگ‌ها در گرفت و کشورها پاشیده شد و قاره‌ها از هم جدا شد غافل از این که اکسیر جاودانگی دست کسی نبود جز غلامرضا عنایتی که با چهل سال سن هنوز بازی می‌کند و موثر هم هست و تیمش (سیاه جامگان) هم در آخرین لحظات از سقوط نجات پیدا کرد. من امید دارم برای جام جهانی روسیه امیر قلعه نویی هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد و این بزرگوار را در نوک پیکان خط حمله قرار دهد. ایرانی می‌تواند به‌هرحال.

4) عبدا... ویسی که تا سال پیش لقب عبدا... گواردیولا را یدک می‌کشید امسال تبدیل به عبدا... رانیری شد. سال بعد اگر نتیجه نگیرد تبدیل به عبدا... فن خال می‌شود. اگر بیست سال در استقلال خوزستان بماند و نتیجه بگیرد به عبدا... فرگوسن تغییر پیدا می‌کند و در دوران پیری هم می‌تواند امیدوار باشد ثبت احوال اسمش را به عبدا... لیپی تغییر می‌دهد.

5) سال بعد احتمالا یازده بازیکن استقلال خوزستان مشمول خدمت سربازی می‌شوند و می‌روند بقیه تیم‌ها را قهرمان می‌کنند. واقعا این خدمت سربازی برای حفظ روحیه فداکاری هم که شده باید به همین شکل باقی بماند.

6) جای خالی فیروز کریمی، غلام پیروانی، محمد مایلی کهن جهت افزایش نشاط در لیگ به شدت احساس می‌شود.