بشر سالهاست که درپی اختراع و ساخت ماشین زمان است اما طبق این مستند، ماشین زمان سالها پیش و در خفا ساخته شده است کشورهای قدرتمند جهان تکنولوژی های بسیار پیشرفته ای را دراختیار دارند که به شدت محرمانه می باشند اختراع ماشین زمان نیز می تواند یکی از این نوع اختراعات محرمانه باشد.

اختراع ماشین زمان

بسیاری از دانشمندان بزرگ جهان اعتقاد دارند که دولت ایالات متحده امریکا، تعدادی سفینه فضایی و موجودات فضایی را در اختیار دارد تمام اشیاعی که از موجودات فضایی بر روی زمین سقوط کرده اند، در کشور امریکا و  در منطقه ای به شدت محافظت شده نگهداری می شوند دلیل این پنهان کاری برای کسی مشخص نیست اما وجود آن را کسی نمی تواند انکار کند. روز گذشته و بصورت کاملا اتفاقی، تصاویری از مبارزه مایک تایسون منتشر شده است که در آن شخصی در حال فیلمبرداری از مبارزه با استفاده از گوشی هوشمند است. در طی این سالها شاید هیچکس به این تصویر و وجود این گوشی هوشمند دقت نکرده بوده است اما این فرد و گوشی هوشمندش در تمام فیلم های موجود از این مسابقه، حضور دارند و نمی توان به تقلبی بودن فیلم شک کرد.

به گزارش خبرنگزاریهای جهانی، تصاویری از مبارزه مایک تایسون در سال 1995 منتشر شده است که نشان می‌دهد شخصی در حال فیلمبرداری از مسابقه است در حالی که اولین موبایل باقابلیت فیلمیرداری در سال 2000 تولید شده است. هیچکس نمی تواند دلیل وجود چنین گوشی هوشمندی را در ان زمان توضیح دهد.

این تصاویر از مبارزه مایک تایسون، پیشکسوت بوکس جهان در مقابل پیتر مک نیلی در شهر لاس وگاس می‌باشد. با شروع مبارزه تایسون یکی از تماشاگران ردیف جلو چیزی را بالا می‌گیرد و به نظر می‌رسد که در حال فیلمبرداری از مسابقه است اما چیزی که در دست اوست شبیه دوربین‌های آن زمان نیست و شبیه گوشی‌های هوشمند است. گوشی های تلفن همراه در سالهای 1995 میلادی، بسیار بزرگتر و بدون قابلیت فیلمرداری بوده اند امیدواریم بزودی خود این فرد که در فیلم حضور دارد اطلاعاتی در این مورد ارائه دهد.

سفر در زمان

این در حالی است که اولین تلفن همراه با قابلیت فیلمبرداری در سال 2000 تولید شده است. دانشمندان دانشگاه پنسیلوانیا، صحت این فیلم را تایید کرده و دلیل قانع کننده ای برای حضور این گوشی تلفن در این سالها ارائه نکرده اند انها بر این باورند که احتمال اینکه شخصی توانسته باشد به توسط ماشین زمان به آن سالها سفر کرده باشد بسیار بالاست.

این تصاویر نظریه‌هایی را به دنبال خود مبنی بر این که این شخص سفر در زمان انجام داده است و از آینده به این مسابقه آمده است. دانشمندان در حال بررسی دقیق تر این تصویر هستند تا با بالا بردن کیفیت تصویر بتوانند اطلاعات دقیق تری از فرد مذکور و گوشی تلفن همراش به دست بیاورند.



وسیله‌ای که در دست این شخص قرار دارد به نظر نمی‌رسد که یک دوربین باشد که در آن زمان تولید می‌شد. این وسیله لنزی در وسط دستگاه دارد که در آن زمان هیچ کدام از دستگاه‌های فیلمبرداری با این شکل تولید نمی‌شدند. شاید بزودی امکان اینکه افراد بتوانند به مانند سفر به ماه که بتازگی از سوی شرکت های بزرگی در حال راه اندازی است، با پرداخت هزینه های هنگفت در زمان سفر کنند نیز فراهم شود.