بازیکن ارزشمند و خوش اخلاق کشورمان، علی کریمی متاسفانه به بیماری الوپسی که بیماری بسیار ناشناخته ای است دچار شده است بیماری علی کریمی به گونه ای است که موهای قسمتهای مختلفی از بدن بصورت سکه ای ریزش می کنند.

بیماری الوپسی علی کریمی

علی کریمی از بازیکنان و هواداران متعصب تیم پرسپولیس ، همیشه از تیم محبوب خود حمایت کرده ست تیم پرسپولیس در فصل گذشته با حواشی بسیار زیادی مواجه بود شاید یکی از مهمترین دلایل شایعه سازی در این تیم حضور سوشامکانی با حواشی و جنجالهای بزرگش بود  آخرین تصاویر علی کریمی گویای این است که او با مشکل ریزش سکه ای مو روبرو شده است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی قبل از برگزاری آخرین هفته لیگ برتر، بارها به حمایت از پرسپولیس تیم محبوبش پرداخت. او در تمرین این تیم هم آفتابی شد و صحبت هایی در حمایت از پرسپولیس به زبان آورد.

فارغ از حمایت او و همینطور صحبت هایش، تصاویر منتشر شده از کریمی در تمرین پرسپولیس نشان می دهد او با مشکل تازه ای روبرو شده است. این تصاویر به خوبی گویای آن است که بخشی از ریش های علی کریمی ریخته است. اما چه مشکلی برای جادوگر پیش آمده است؟

کریمی با مشکلی به نام «ریزش سکه ای مو» با «آلوپسی آره آتا» روبرو شده است. این بیماری اغلب با ریز موی سر مواجه است ولی می تواند در سایر قسمت های بدن مانند سر، ابرو، ریش، سبیل، مژه و ... هم دیده شود.



به گفته پزشک ها، این بیماری جزو بیماری های ناشناخته است و هنوز کسی دلیلش را نمی داند. آلوپسی علل متفاوتی مانند هورمونی، خودایمنی، عوارض داروها، کم‌خونی و دیگر عوامل دارد. رشد مجدد موها در 34 تا 50 درصد موارد و حتی گاهی تا 80 درصد موارد، تا یک سال بعد از شروع بیماری، اتفاق می‌افتد و به همین دلیل علی کریمی هم باید مدتی منتظر بماند تا این مشکلش حل شود