تاب سقفی

تاب شورتی
، تاب سقفی کودیک

تاب یکی از اسباب بازیهای بسیار نشاط آور و دوست داشتنی برای کودکان و حتی بزرگترها می باشد اگر محل مناسبی برای تاب بازی وجود داشته باشد بزرگترها از کودکان اشتیاق بیشتری به تاب بازی نشان می دهند تصور کنید از درختی بلند تناب محکمی برای تاب بازی آوزیان کرده باشند آیا شما علاقه مند به تاب بازی خواهید بود؟ تاب سقفی و یا تاب شورتی، به تاب هایی گفته می شوند که کودکانی از سنین شش ماهگی تا سه سالگی براحتی می توانند در انها نشسته و  از میله بارفیکس، چهارچوب در و یا از چنگکی که به سقف نصب شده است آوزیان می شوند این نوع از تاب کودک بخاطر دارا بودن نشیمنگاه بسیار نرم و راحت و داشتن محفظه ای ایمن و راحت برای کودک که بیشتر شبیه یک شورت بزرگ برای کودک می باشد به نام تاب شورتی یا تاب سقفی مشهور شده اند.

تاب شورتی و یا تاب سقفی کودک عرضه شده در این فروشگاه،  از نظر کیفیت و مواد اولیه بکار رفته درآن، قطعا بهترین نمونه موجود در بازار کشور می باشد که دارای استحکام و مقاومت بسیار خوبی می باشد. این تاب سقفی از مواد اولیه بسیار مقاوم تهیه شده است تا خانواده ها با خیالی آسوده بتوانند فرزندان خود را با این تاب سقفی، سرگرم کرده و از لحظات شاد و مفرح خود لذت ببرند.


تاب شورتی، تاب سقفی کودک

تاب شورتی و یا تاب سقفی کودک، ارائه شده در این فروشگاه  از نظر کیفیت و مواد اولیه بکار رفته درآن، قطعا بهترین نمونه موجود در بازار کشور می باشد که دارای استحکام و مقاومت بسیار خوبی می باشد. این تاب سقفی از مواد اولیه بسیار مقاوم تهیه شده است تا خانواده ها با خیالی آسوده بتوانند فرزندان خود را با این تاب سقفی، سرگرم کرده و از لحظات شاد و مفرح خود لذت ببرند. تاب شورتی و تاب سقفی فوق الذکر، یک وسیله بسیار قابل اطمینان و نشاط آور برای شادی و تفریح کودک دلبند شما می باشد. این تاب دارای یک چنگک فلزی بسیار قوی می باشد که بوسیله این چنگک می توان تاب را به میله بارفیکس، چهارچوب در و یا چنگک های لوستری سقفی متصل نمود .

فنر بسیار قوی برای بالا و پایین رفتن تاب و کودک

فنر فلزی بسیار قوی و مقاومی که بر روی این تاب تعبیه شده است به کودک این امکان را می دهد تا با کوبیدن پاهای خود به زمین، بالا و پایین پریده و از این کار لذت ببرد این امر به تقویت عظلات پایین تنه و راه رفتن کودک کمک زیادی می کند .

این تاب سقفی و یا تاب شورتی کودک، بسیار مقاوم و ایمن است

پارچه ای که در تولید این تاب شورتی کودک مورد استفاده قرار گرفته، دارای مقاوت بالایی در برابر کشیدگی و پارگی می باشد و براحتی می تواند تا ده برابر وزن کودک را تحمل کرده و پاره نشود همچنین برای افزایش امنیت، در دوخت این تاب شورتی از دولایه پارچه مقاوم استفاده شده است تا امنیت آن به حد اعلای خود برسد.

بین دولایه پارچه با اسفنج نرم پوشانده شده تا از نرمی و راحتی خوبی برخوردار شود بخاطر راحت و نرم بودن این تاب شورتی، کودک می تواند برای ساعاتی با نشستن در این تاب شورتی، بدون احساس خستگی سرگرم شود مادارن خانه دار نیز با قرار دادن کودک خود در این تاب سقفی کودک، می توانند با خیالی آسوده به کارهای روزمره خود رسیدگی کرده و همراه با رسیدگی به امور منزل، از کودک خود نیز مراقبت نمایند.

تاب سقفی

متعلقات تاب شورتی و تاب سقفی

قسمت اصلی تاب شورتی  شامل یک پوشش نایلونی بسیار مقاوم که درون آن با لایه هایی از اسفنج پر شده است تا با ایجاد نرمی مناسب در قسمت نشیمنگاه کودک، از خسته شدن کودک در موقع استفاده از این تاب سقفی جلوگیری کند.

در بسته بندی این تاب سقفی، یک فنر نسبتا بزرگ قرار دارد که به وسیله یک قلاب بزرگ به تاب متصل می شود در موقعی که کودک سوار این تاب می شود، این فنر امکان بالا و پایین رفتن کودک را محیا می سازد. تمام کودکان در حین سوار شدن به این تاب، بخاطر نرم بدون نشیمن گاه و همچنین حرکات نرم فنر در بالا و پایین رفتن، احساس بسیار خوبی به آنها منتقل می شود و از این کار لذت بسیار زیادی می برند. این فنر از نظر ایمنی و استحکام، بسیار مقاوم و قابل اطمینان می باشد و بگونه ای طراحی شه است که براحتی بتواند دهها برابر وزن کودک را تحمل کند. باید خاطر نشان کنیم در تولید این تاب شورتی کودک، ایمنی و استحکام در اولویت تولید قرار داشته و به آن توجه ویزه ای شده است جنس پارچه بکار رفته در این تاب شورتی، از الیاف نایلونی مقاوم بوده و می تواند وزن سنگینی را تحمل کرده و پاره نشود.

یک قلاب فلزی مقاوم نیز در این بسته قرار دارد که می توان توسط آن، تاب را به چنگگ سقف  و یا میله بارفیکس، متصل کرد.

 ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُِِِِِِِِِِِِِِِِِِِتاب شورتی

این فروشگاه اصالت و کیفیت این محصول را تضمین می کند و در صورتی که به هر دلیلی از محصول ارسالی رضایت نداشته باشد وجه پرداختی شما به حسابی که از طرف شما معرفی می شود برگشت داده خواهد شد.

مونتاژ و سر هم کردن تاب شورتی، تاب سقفی، نمونه اصلی بسیار ساده و راحت می باشد 

این محصول برای رده سنی 9 ماهه تا دو ساله مناسب است.

تاب سقفی

در چندین رنگ متنوع

صورتی، آبی ، قهوه ای قرمز

لطفا در هنگام سفارش رنگ مورد نظر خود را درقسمت " پیام خریدار " درج فرمایید.

ضمن این که تنها با درج جنسیت فرزند خود نیز، رنگ متناسب  دخترانه و یا پسرانه ، برای شما ارسال خواهد شد.

تاب شورتی و یا تاب سقفی کودک

قابل تنظیم و استفاده برای سنین 6 ماهه تا 3 ساله

support

مشتری گرامی، در صورت مواجهه با مشکل در هنگام ثبت سفارش، می توانید با شماره تلفن 05137581011 بخش ثبت سفارشات تلفنی فروشگاه تماس گرفته و سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت نمایید.

برای خرید تاب شورتی کودک بر روی تصویر زیر کلیک کنید