موفقیت چیه؟

موفقیت واژه ای باکلاس و دهن پرکن میباشد که بعضیا برای به خاک سیاه نشاندن و سوء استفاده کردن از مردمان ساده دل و نا آگاه برای پر کردن هرچه بیشتر جیبهای گشاد خودشون اختراع کردن.

مثال: من یک تاجر موفق هستم.

معنی: من از چین جنس نامرغوب و درجه 3 را با قیمت ناچیز وارد میکنم تا با 3 برابر قیمت به شما قالب کنم. و بدین ترتیب من به موفقیت دست پیدا کرده ام.

معنی و علت موفقیتو میدونما.

فقط نمیدونم چرا من نتونستم جزو افراد موفق باشم.

یه چیز دیگه: اسم اون دسته اولی رو گذاشتن آدمای موفق. اسم ما رو که باعث موفقیت اونا میشیم چی میذارن؟ احتمالاً باید بهمون بگن " موفق کُن".

یارو کتاب نوشته عنوانشم گذاشته "موفقیت در 10 روز" بعد 1 میلیون نسخه از کتابش در 10 روز فروش رفته.  حالا هیچکدوم از اونایی که این کتابا رو خریدن موفق نشدن. من دقت کردم دیدم منظورش موفقیت خودش بوده نه اونایی که کتابو خریدن. حالا یارو داره بندری میرقصه و به ریش اونا که کتابشو خریدن میخنده. کلیم مشهور شده. بهش عنوان آقای دکتر دادن. والا کتاب آشپزی میخریدیم بیشتر موفق میشدیم.